Financiële hulpverlening voor bedrijven en particulieren
Werkzaamheden die ik aanbied:
- Freelancer voor de (financiële) administratie
- Opzetten boekhouding
- Invoer huidige boekhouding
- Invoer nieuwe boekhouding in nieuw systeem
- Oude boekhouding uitzoeken en deze omzetten naar een nieuw boekhoudprogramma.
- Begeleiding bij zelf-boekhouding
- Startersbegeleiding
- BTW aangiftes
- Financiële hulpverlening
Doelgroep
- MKB en ZZP'ers,
Financiële ondersteuning, door de boekhouding/administratie, waar nodig op orde te krijgen, te verwerken en op orde te houden. Een voordeel is dat de meeste administraties/boekhoudprogramma's digitaal zijn. Wat tijd en geld bespaart doordat ik vanaf mijn werkplek de werkzaamheden verricht.
- Financiële hulpverlening voor particulieren en werkgevers.
Ieder mens kan in een situatie komen dat je het overzicht over het geld wat binnen komt en er uit gaat, kwijt ben. Waardoor je achter de feiten aanloopt en iedere maand geld tekort hebt. Ik kan en wil je helpen om weer overzicht te krijgen over je inkomsten en uitgaven. Dit geldt zowel voor particulieren jij en ik, als voor werkgevers, waarvan de werknemers ook in situaties kunnen komen waarbij ze hulp kunnen gebruiken om hun financiële situatie weer in balans te krijgen.
Kennis
De afgelopen 20 jaar heb ik veel kennis opgedaan in de (financiële) administratie. Zo ook de kennis in een aantal boekhoudprogramma's. Uiteindelijk is deze kennis altijd te leren, omdat het uiteindelijk gaat om de kennis van de administratie en boekhouding.
Daarnaast heb ik een aantal trainingen gevolgd bij de gemeente Den Haag op het gebied van financiële hulpverlening. Deze kennis wil ik graag delen en uitvoeren.